Zanimljivosti iz Grčke – 3. dan

1 km = 40 minuta !ž

Povratak autobusom posle ulaska u finale je potrajao dobrih sat vremena! Za relaciju koja se pređe za 10-12 minuta nam je trebalo mnogo više… Krenuli smo u 13.30 h a stigli u hotel Holidej In u 14.35. Naime, u Atini skoro svi rade dvokratno i imaju pauzu od 14-16 h kada su i najveće gužve u saobraćaju zbog pauze za ručak… Deonicu od hale u Vrilisiji do auto puta za koju nam treba minut ipo (1 km) prošli smo tek posle 40-ak minuta…

Bazen – nagrada za finale

Po povratku sa utakmica trener je nagradio igrače za ulazak u finale kupanjem na hotelskom bazenu. Svi igrači su sa oduševljenjem prihvatili nagradu ali su i poželeli da se i posle finala ponovo nađu na bazenu… Jasno je da im je samo zlato u mislima! Ali i bazen..

.opuštanje u bazenu

opuštanje u bazenu

Olimpionik Nemanja Tomov

U utorak smo išli u obilazak znamenitosti Atine. Najveći deo vremena smo odvojili da posetio Panatinaikon stadion na kome su održane prve olimpijske igre modernog doba 1896. godine. Nakon fotografisanja i razgledanja stadinona organizovano je trčanje na 400 metara ( 1 krug oko stadiona) na atletskoj stazi… Takmičilo se 9 dečaka a „olimpijski šampion” (Olimpionik) iz redova Novog Beograda bio je Nemnaja Tomov koji je u samom finišu prestigao Ivana Stojkovića. Treće mesto je osvojio Aleksa Ljubičić…

Zaboravni vozač

Po povratku iz razgledanja Atine vraćali smo se gradskom linijom X 95 koji saobraća od glavnog trga Sintagme do aerodroma Markopulo a porlazi pored našeg hotela. Kada smo se približili našoj stanici pritisnuli smo taster kao signal vozaču da nam stane i otvori vrata. Na naše iznenađenje on se nije zaustavio i na našu oštru primedbu da nam nije stao se izvinjavao i pravdao se da mu nismo rekli da silazimo!? I da smo mu rekli ne bi čuo jer je tokom vožnje non stop telefonirao sa slušalicama u ušima… Pritisak tastera nije bio dovoljan… Napravili smo krug do aerodorma Markopulo i nazad – 20 minuta vožnje…