Summer Cup 2017

Zanimljivosti iz Grčke – 3. dan

Grcka Atina RKNBG 001

1 km = 40 minuta !ž

Povratak autobusom posle ulaska u finale je potrajao dobrih sat vremena! Za relaciju koja se pređe za 10-12 minuta nam je trebalo mnogo više... Krenuli smo u 13.30 h a stigli u hotel Holidej In u 14.35. Naime, u Atini skoro svi rade dvokratno i imaju pauzu od 14-16 h kada su i najveće gužve u saobraćaju zbog pauze za ručak... Deonicu od hale u Vrilisiji do auto puta za koju nam treba minut ipo (1 km) prošli smo tek posle 40-ak minuta...

Bazen – nagrada za finale

Po povratku sa utakmica trener je nagradio igrače za ulazak u finale kupanjem na hotelskom bazenu. Svi igrači su sa oduševljenjem prihvatili nagradu ali su i poželeli da se i posle finala ponovo nađu na bazenu... Jasno je da im je samo zlato u mislima! Ali i bazen..

.opuštanje u bazenu

opuštanje u bazenu

Olimpionik Nemanja Tomov

U utorak smo išli u obilazak znamenitosti Atine. Najveći deo vremena smo odvojili da posetio Panatinaikon stadion na kome su održane prve olimpijske igre modernog doba 1896. godine. Nakon fotografisanja i razgledanja stadinona organizovano je trčanje na 400 metara ( 1 krug oko stadiona) na atletskoj stazi... Takmičilo se 9 dečaka a „olimpijski šampion" (Olimpionik) iz redova Novog Beograda bio je Nemnaja Tomov koji je u samom finišu prestigao Ivana Stojkovića. Treće mesto je osvojio Aleksa Ljubičić...

Zaboravni vozač

Po povratku iz razgledanja Atine vraćali smo se gradskom linijom X 95 koji saobraća od glavnog trga Sintagme do aerodroma Markopulo a porlazi pored našeg hotela. Kada smo se približili našoj stanici pritisnuli smo taster kao signal vozaču da nam stane i otvori vrata. Na naše iznenađenje on se nije zaustavio i na našu oštru primedbu da nam nije stao se izvinjavao i pravdao se da mu nismo rekli da silazimo!? I da smo mu rekli ne bi čuo jer je tokom vožnje non stop telefonirao sa slušalicama u ušima... Pritisak tastera nije bio dovoljan... Napravili smo krug do aerodorma Markopulo i nazad – 20 minuta vožnje...

Grcka Atina RKNBG 002

olimpijski stadion

Grcka Atina RKNBG 004

Prijatelji sajta

rukometni savez beograda rukometni savez srbije evropska rukometna federacija svetska rukometna federacija

teluslogo  balkan handball logo contractorbaner,-speed,-mali